reklama

Odpočuté na linke 158

Dobrý deň, polícia. Dobrý deň, Marušic, práve sa nachádzam na turistickom chodníku v okolí Pajštúna a chcel by som vám oznámiť, že tu v Chránenej krajinnej oblasti jazdia dvaja machri na štvorkolkách a ohrozujú turistov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

"Výborne, že voláte a v ktorej časti Bratislavy to je?"
"Je to v Borinke na žltej značke z Dračieho hrádku na Pajštún."
"Počkajte chvíľočku, prepojím vás."

------ lala lala lala láááá lala lala lala láááá --------

"Dobrý deň polícia, ako vám môžem pomôcť?"
"Dobrý deň, Marušic, práve som na žltej značke z Dračieho hrádku na Pajštún a tesne než som vás zavolal, tu na chodníku ma skoro zrazili dvaja debili na štvorkolkách, robia tu rachot, akoby hora padala a ešte ohrozujú turistov."
"Rozumiem vám, dobre, že nás kontaktujete a kde presne to je?"
"Žltá značka v úseku Dračí hrádok, Pajštún."
"V Rači?"
"Nie v Rači, v Borinke ako je Dračí hrádok smerom na Pajštún."
"Jááj, ja som počul v Rači, vy hovoríte Dračí... A nejako presnejšie neviete povedať polohu?"
"No som na turistickom chodníku, žiaden orientačný bod okrem Pajštúnu a Dračieho hrádku tu nie je (to sú dva hrady, neviem, čo lepšie by chcel), navyše oni už sú kus odo mňa v lese."
"Aha rozumiem a dá sa tam dostať autom?"
"To je turistický chodník, sem sa autom nedostanete."
"hmmmmmm............. Môžem povedať hliadke, ale chytiť ich môžu iba dole na ceste. ...... Ďakujem vám, pekný deň."
"Aj vám pekný zvyšok dňa."

Poučenie na záver: Policajný zbor Slovenskej republiky nie je ľahostajný k osudu našich chránených území a k zachovaniu prírodného bohatstva. Ale bohužiaľ zasahovať môže iba tam, kde vedie cesta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozn.: Telefónny hovor bol zrekonštruovaný a prepísaný po troch hodinách, takže nemusí byť doslovný.

Martin Marušic

Martin Marušic

Bloger 
  • Počet článkov:  172
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Profesionálny tunelár"Slovo tunelář vymysleli bývalí kvazikomunisté jako součást své předvolební populistické kampaně."Viktor Kožený Zoznam autorových rubrík:  Prihodilo sa miTunelovanieVodné dielaPlanéta ZemHistoria est lux veritatisSlovenská sosajety (vážne)Odpočutékrížom-krážom64 políSlopeme s monitoromMostySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu